X  Inchide

Comanda Rapida

  1. *
  2. *
  3. Alegeti metoda preferata de contact:
  4. *
  5. Abonare la newsletter:
  6. Catalogul nostru de software, hardware si servicii se adreseaza in exclusivitate persoanelor juridice si PFA.
 

Portaluri interne


Portalul este un punct unic de intrare pentru angajati si conducere in sistemul informational al organizatiei.

Scop:

  • Crearea schemei de „fereastra unica” pentru angajati si conducere pentru a avea acces la informatiile necesare.
  • Extinderea capacitatilor de comunicare interna: videoconferinte, chat-uri, forumuri.
  • Organizarea si controlul activitatii incomun cu documentele, sarcinile, proiectele.
  • Managementul de idei si cunostinte.
  • „Socializarea” companiei.
  • Asigurarea securitatii informatiei.

Util pentru:

 Managerii de TOP:

top-managers

  • Asigurarea transparentei proceselor de afaceri interne din cadrul organizatiei.
  • Formarea unui sistem unic de stabilire a obiectivelor si de raportare.
  • Analiza indeplinirii misiunilor, KPI de angajati.
  • Punerea in aplicare a managementuli prin proiecte.

HR:

hr

  • Automatizarea proceselor de personal: recrutare si selectie, angajare si concediere, adaptare, formare a personalului.
  • Formarea ghidurilor pentru angajati si a cataloagelor documentelor de personal.
  • Dezvoltarea culturii corporative in cadrul organizatiei.

Managementul calitatii:

quality-managment

  • Formarea ghidurilor de documente normative, instructiunilor si altor documente necesare pentru a indeplini cerintele standardelor.
  • Automatizarea proceselor de efectuare a auditurilor.

 

Juridic:

law

  • Formarea cataloagelor de documente juridice tipizate.
  • Automatizarea procesului de aprobare a actelor juridice.
  • Organizarea de servicii juridice: dezvoltarea de noi forme de contracte, perfectarea de procuri etc.

 

Marketing:

marketing

  • Organizarea a PR-ului intern.
  • Formarea unei biblioteci de materiale de marketing.
  • Automatizarea procesului de planificare de marketing.

 

IT:

it

  • Organizarea ServiceDesk