X  Inchide

Comanda Rapida

  1. *
  2. *
  3. Alegeti metoda preferata de contact:
  4. *
  5. Abonare la newsletter:
  6. Catalogul nostru de software, hardware si servicii se adreseaza in exclusivitate persoanelor juridice si PFA.
 

Circulatia electronica a documentelor


Sistemul de circulatie electronica a documentelor (CED) asigura circulatia documentelor din momentul crearii acestora sau primirea lor, pana la finalizarea executarii sau trimitere, precum si operatiuni de pregatire, elaborare, coordonare, controlul asupra executarii documentelor de catre subdiviziuni structurale ale organizatiei.

Document Management

Solutii complete de management al documentelor:

  • Pentru Secretariat (sau flux de lucru) clasic.
  • Solutii de optimizare fluxuri de lucru organizate si distribuite.
  • Sisteme de sustinere a activitatilor de management: sedinte si intalniri, deplasari in interes de serviciu, licitatii de achizitii publice, pe baza de contract, activitatile de proiect.
  • Fluxuri de aprobare a documentelor de plata.
  • Fluxuri de validare elaborare documente juridice.

Solutii de management al documentelor pentru diferite verticale de business: banci, firme de asigurari, intreprinderi industriale si de constructii, petrol si gaze, institutii guvernamentale.