X  Inchide

Comanda Rapida

  1. *
  2. *
  3. Alegeti metoda preferata de contact:
  4. *
  5. Abonare la newsletter:
  6. Catalogul nostru de software, hardware si servicii se adreseaza in exclusivitate persoanelor juridice si PFA.
 

Managementul continutului in cadrul unei organizatii


Un spatiu informational unic al organizatiei:

Circulatia electronica a documentelor
Arhive electronice
Portaluri interne

Gestionarea interna a informatiilor si documentelor se efectueaza cu ajutorul portalurilor, sistemelor de circulatie electronica a documentelor si a arhivelor electronice.

Gestionarea Continutului

Beneficiile implementarii:

  • Automatizarea proceselor de afaceri
  • Crearea unui spatiu informational unic in cadrul organizatiei
  • Cresterea vitezei de circulatie a informatiilor in cadrul organizatiei
  • Sporirea eficientei activitatii si interactiunii personalului si a subdiviziunilor
  • Accelerarea procesului de luare a deciziilor
  • Cresterea disciplinei de munca
  • Acces mobil la informatii de 24/7
  • Securizarea accesului la informatie
  • Formarea culturii corporative a organizatiei
  • Analiza de lucru cu documentele, realizarea sarcinilor, KPI
  • Reducerea timpului pentru executarea de operatiuni de rutina
  • Reducerea bugetelor pentru pastrarea documentelor si materialelor consumabile
  • Integrarea cu sisteme informationale de evidenta