X  Inchide

Comanda Rapida

  1. *
  2. *
  3. Alegeti metoda preferata de contact:
  4. *
  5. Abonare la newsletter:
  6. Catalogul nostru de software, hardware si servicii se adreseaza in exclusivitate persoanelor juridice si PFA.
 

Suport tehnic si service IT


Grupul Softline are experienta la nivel global de peste 10 ani in oferirea de suport tehnic si service IT: servicii de consultanta si tehnologie pentru sustinerea sistemelor existente software si hardware ale clientilor. Specialistii Softline au toata expertiza necesara pentru a oferi suport performant si in timp real clientilor sai. In prezent, Softline realizeaza servicii suport tehnic pentru clienti din industrii variate: retail, FMCG, banking, distributie, servicii etc.

Beneficiile clientilor Softline pentru serviciile de suport tehnic si service IT

• Suport IT pentru intreaga infrastructura ISP
• Cost of ownership redus
• Obtinerea de ROI maxim in IT
• Asigurarea unei operari eficiente a sistemelor si serviciilor IT
• Minimizarea de downtime al sistemelor
• Inlaturarea erorilor critice
• Reducerea riscurilor asociate erorilor de sistem
• Imbunatatirea performantelor sistemului
• Solutii de debugging si testare

Tipuri de suport tehnic oferite de Softline

Abonamente de suport tehnic

Clientii Softline pot opta pentru unul dintre pachetele de suport disponibile sub forma de abonament, in functie de cerintele, infrastructura si necesitatile lor.

Beneficiati de servicii de suport tehnic si mentenanta software si/sau hardware in baza unor abonamente lunare sau valabile pe perioada nedeterminata.

Avantajele abonamentelor de suport tehnic

  • intretinerea constanta a echipamentelor si a software-urilor utilizate si descoperirea la timp a eventualelor vulnerabilitati;
  • raspuns prompt si perioada scurta de remediere a defectiunilor;
  • costuri stabile si corecte pentru serviciile incluse in abonamente;

Valoarea abonamentelor se stabileste in functie de:

  • numarul de PC-uri si sistemul de operare pe care acestea functioneaza;
  • numarul de servere si sistemul de operare pe care acestea functioneaza;
  • numarul si tipul echipamentelor periferice;
  • numarul de ore inlus in abonament;

Suport tehnic gratuit

Suportul gratuit este disponibil clientilor care au cumparat software sau hardware de la Softline si presupune instalarea initiala de software, software de activare, suport al incidentelor si interventii la cerere.In cadrul pachetului gratuit de suport tehnic , Softline le ofera clientilor sai:Informatii despre noi versiuni si patches de software
Informatii despre functionalitatile produselor
Consultanta in instalarea si activarea de software
Ce presupune pachetul de baza:Suport tehnic prin telefon/e-mail/ la distanta
Perioada de desfasurare a serviciilor: 3 luni de la data livrarii software-ului
Costul serviciilor este inclus in pretul solutiilor achizitionate

Suportul incidentelor

Suportul incidentelor este un serviciu pe care Softline il ofera clientilor in mod automat si presupune executia de servicii de tehnologie si consultanta. Echipa de specialisti Softline este pregatita sa intervina in mod prompt pe toate suporturile de tehnologie:Hardware: Server, Laptop, Workstation, Network, Printer
Software: Sistem de operare, aplicatii Office, Securitate/Protectie, Virtualizare/Cloud, CRM/ ERP

Suportul resurselor

Presupune “inchirierea” de specialist IT pe perioade de timp determinate. Specialistii tehnici Softline au cele mai inalte certificari si expertiza in principalele tehnologii prezente in acest moment pe piata.
Clientii pot utiliza specialistii Softline la cerere pentru:implementarea de proiecte IT
auditul infrastructurii IT
Software Asset Management
upgrade de software, schimbarea de versiuni de software, instalare si configurare de software nou, administrare si dezinstalare
networking
mentenanta
Tehnologii pentru care pot fi utilizati specialistii Softline: Microsoft, VMware, Citrix, Autodesk, IBM, Oracle, SAP, Symantec, McAfee, Panda, Kaspersky, Zscaler, Bitdefender, Eset, Google, Gdata, Starwind, GFI, Kerio.

Oferim clientilor nostri si servicii conexe achizitiei de infrastructura IT
-Instalare si configurare ( sistem de operare, pachet Office, software de securitate)
-Upgrade si migrate de sistem de operare
-Instalare si configurare server
-Instalare si configurare retele
-Instalare si mentenanta imprimante