X  Inchide

Comanda Rapida

  1. *
  2. *
  3. Alegeti metoda preferata de contact:
  4. *
  5. Abonare la newsletter:
  6. Catalogul nostru de software, hardware si servicii se adreseaza in exclusivitate persoanelor juridice si PFA.
 

Audit IT


Auditul IT este procesul de evaluarea a infrastructurii hardware si software din cadrul unei organizatii si reprezinta primul pas ce trebuie facut in relatia cu clientul pentru a stabili legatura intre nevoile sale si starea infrastructurii pe care o foloseste, avand ca scop crearea unui echilibru intre acestea. Procesul de audit implica verificarea inventarului IT, verificarea configuratiilor, procedurile si politicile legate de exploatarea echipamentelor IT si software-ului aferent.

Rezultatul auditului IT este un document ce rezuma configuratia actuala a retelei, cu plusurile si minusurile acesteia la care se adauga si propunerea de solutii pentru fiecare problema descoperita.

Beneficii audit IT:

  • Identificati deficiente ale sistemului IT
  • Realizati o analiza a licentelor existente in companie
  • Evaluati riscul IT la nivel de companie
  • Identificati cele mai bune practici de investitie in IT asa incat sa beneficiati de intregul potential al sistemului
  • Dezvoltati un plan strategic de dezvoltare al infrastructurii IT
  • Alegeti metoda ideala de a proteja informatiile existente in compania dumneavoastra
  • Organizati managementul si monitorizarea departamentului IT
  • Dezvoltarea unui plan de upgrade si troubleshooting al retelei
  • Realizati o strategie de legalizare a licentelor software

Pasii principali ai auditului infrastructurii IT:

Analiza preliminara

  • Definirea obiectivelor si a cerintelor pentru sistemele si componentele IT
  • Colectarea de date, interviuri cu echipa IT
  • Dezvoltarea si armonizarea procedurilor si planului de audit IT

Cercetare

  • Studierea retelei
  • Inventarul hardware si software
  • Analiza licentelor existente si planificarea procesului de legalizare software
  • Centralizarea informatiilor despre erorile aparute in serviciile cheie
  • Analiza deficientelor in sistemul informatic si a limitarilor infrastructurii
  • Dezvoltarea unui prototip virtual al infrastructurii clientului

Procesarea rezultatelor auditului si generarea de rapoarte

  • Dezvoltarea planului de retea la nivel geografic (in anumite cazuri)
  • Descrierea deficientelor si a sectiunilor vulnerabile ale sistemului existent
  • Recomandarea de masuri pentru optimizarea sistemului companiei
  • Pregatirea unui plan de modernizare, servicii de migrare pornind de la prototipul virtual de infrastructura realizat
  • Propuneri pentru selectarea schemei optime de finantare a achizitiilor hardware si software

Rezultatele auditului

  • O evaluare a eficientei intregii infrastructuri IT a companiei
  • Identificarea deficientelor in designul infrastructurii
  • Recomandari pentru corectarea erorilor din retea
  • Metode de optimizare a componentelor sistemului
  • Planuri pe termen lung si scurt pentru a moderniza structura retelei, a serverelor si ale echipamentelor de retea