X  Inchide

Comanda Rapida

  1. *
  2. *
  3. Alegeti metoda preferata de contact:
  4. *
  5. Abonare la newsletter:
  6. Catalogul nostru de software, hardware si servicii se adreseaza in exclusivitate persoanelor juridice si PFA.
 

Panda Cloud Systems Management

Posibilitati noi de control si vizibilitate in solutia G Suite

DLP for G Suite

Soliția cloud G Suite de la Google oferă întreprinderilor beneficii semnificative și oferă echipelor lor o libertate care este la fel de mare ca și ambițiile lor. G Suite sprijină astfel de afaceri din întreaga lume, cu suita unificată de aplicații inteligente. Astăzi, mai mult de 3 milioane de întreprinderi se bazează pe G Suite pentru comunicare și colaborare mai ușoră.

Oferim un control sporit și o vizibilitate atunci când se protejează activele sensibile, deoarece este o preocupare de top în lumea de astăzi. Din acest motiv oferim clienților functionalități noi în G Suite cum ar fi:

  • Acces control mai puternic pentru administratori
  • Mai multe funcții de prevenirea pierderilor de date (DLP) pentru Google Drive, DLP pentru Gmail, și S / MIME pentru Gmail
  • Mai multe instrumente de analiză și prognozare prin conectarea BigQuery cu Gmail

Gestionarea accesului la dispozitivele și sistemele G Suite.

În 2011, am introdus verificarea în 2 pași pentru protecție suplimentară atunci când utilizatorii se conectează în conturile lor Google. Cu verificarea în 2 pași, administratorii pot opta pentru utilizarea chei de securitate, care sunt atât mai ușor pentru utilizatori și mai sigure împotriva atacurilor comune (phishing) decât alte metode. Cheile de securitate se conectează direct la un laptop sau cu un dispozitiv mobil utilizând Bluetooth sau NFC, în loc de a primi un cod prin text. Astăzi, noi adăugăm capacitatea de a pune în aplicare administrarii acestei măsuri prin restricționarea de conectare numai utilizatorilor cu o cheie de securitate. Administratorii vor fi, de asemenea, capabil se gestioneze implementarea chei de securitate și pentru a vizualiza rapoarte de utilizare.

 Controlul modului în care datele sunt distribuite în afara G Suite.

Prevenirea pierderilor de date (DLP) pentru Google Drive: În 2015, am lansat DLP pentru Gmail cu, recunoaștere OCR cu reguli ușor de setat. Astăzi, extindem DLP Google Drive, ceea ce face chiar mai ușor pentru administratori de a asigura securitatea datelor sensibile, de a controla ce conținut poate fi stocat și pentru a proteja utilizatorii de la schimbul de informații confidențiale în mod accidental în exterior. Protecția DLP G Suite depășește DLP standard cu reguli ușor de configurat și de recunoaștere OCR a conținutului stocat în imagini astfel încât administartorii pot pune în aplicare cu ușurință politici și să controleze modul în care datele sunt partajate.

DLP for G Suite

S / MIME pentru Gmail: Când vine vorba de securitate Gmail, există zeci de măsuri de securitate care rulează în spatele pentru a asigura siguranța comunicării, și sprijinim autentificarea standard în industrie pentru a ajuta la combaterea spoofing de e-mail. Din păcate, alte servicii de e-mail cu care se face schimb de email-uri nu tot timpul au posibilități de a lua măsuri similare pentru a proteja datele. De aceea, noi oferim o protecție suplimentară, oferindu-vă opțiunea de a aduce propriile certificate de criptare S / MIME. Administratorii vor fi în măsură să pună în aplicare S / MIME utilizare și pot stabili reguli DLP în funcție de nevoile specifice unitare de organizare.

Înțelege comportamentul angajaților și activitatea acestora

Gmail loguri + integrare BigQuery: Logurile Gmail conțin informații valoroase care pot ajuta administratorii se diagnostice problemele sau de a estima perspective. Astăzi, facilitând analiza logurilor Gmail cu o integrare BigQuery preconfigurate astfel încât administratorii pot rula interogări sofisticate performante personalizate, analizînd datele lor și pentru a construi dashboards personalizate.

BigQuery integration for G Suite

Webinar Panda Cloud Systems Management

Ieri, alaturi de invitatii nostri, am aflat care este cel mai simplu si economic mod de a centraliza, monitoriza si sprijini toate device-urile organizatiei dumneavoastra, indiferent daca sunt localizate la birou sau nu. Administrati resursele IT simplu si proactiv, out-of-the-box, reducand costurile si sporind eficienta!

Accesati inregistrarea webinarului aici: https://connect8.softline.ru/p7ewzgh1702/?launcher=false&fcsContent=true&pbMode=normal 

Daca sunteti interesati de un demo sau oferta personalizata de pret contactati-ne la sales@softline.com sau telefonic la numarul 021.387 34 40.