Conform unui studiu Gartner, prioritatea numarul 1 in materie de achizitii IT in acest an o va constitui software-ul din categoria CRM, urmata de ERP si suite office.

Motivul pentru aceasta crestere in interesul acordat aplicatiilor CRM rezida “in concentrarea companiilor pe retentia si satisfactia clientilor, precum si in nevoia de atragere a noilor clienti. Cerintele determinate de tehnologiile mobile si sociale alimenteaza la randul lor deciziile de achizitie de software CRM, dispozitivele mobile fiind un factor predominant in acesta schimbare chiar mai mult decat retelele sociale” (Gartner).

De altfel, Salesforce.com, cel mai mare producator independent de software CRM din industrie, si-a regandit recent campania de marketing in jurul temei “companii orientate catre clienti” mizand pe ideea ca noile tehnologii au ca scop sustinerea companiilor in dezvoltarea unei relatii continue si substantiale cu clientii lor, spre diferenta de simpla urmarire a lead-urilor de vanzari si derularea campaniilor de marketing.

Intre timp, ERP a devenit prioritatea numarul 1 in spatiul est european si in regiunea Asia-Pacific, alimentat de cresterea in noi utilizatori precum si de faptul ca ERP este indeaproape asociat cu industria de manufactura ce constituie un segment decisiv in aceste regiuni.

Cititi tot articolul aici.